Jak tam nasza taktyka na nastepne spotkanie

Temat: Dzielność Vitary vs SUV-ów vs Dużych Terenówek
" />
">Ja myślę, że przesadzasz...

Vitara jest autem terenowym - terenowym, nie do extremu i błota po pas.
Vitarą nawet seryjną wiedziesz tam, gdzie plaskacz nawet nie dojedzie. SUV może dojedzie, ale już nie wjedzie - nie mówiąc o powrocie.

Vitara I jest prekursorem klasy SUV i w porównaiu np do Tucsona którego miałem okazję użytkować (też w terenie) ma dość zbliżone możliwości w terenie. Różni się zasadniczo na plus odpornością podwozia. Tucson niestety doznał dużych zniszczeń w terenie: osłony pod silnikiem, zderzaki, wygięty bak. Vitara w podobnym terenie będzie miał tylko podrapaną ramę. Natomiast seryjna Vitara nie zajedzie dużo dalej niż SUV.
Ale zaczeliśmy OT .
Źródło: suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=1247



Temat: Audi Q7 vs Mercede GL
" />Mercedes, ma bardziej masywną sylwetkę, lepsze proporcje długosci do wysokości, na penwo lepiej wyglada z tyłu od Audi, to są fakty.
Podobnie jak to że jest cięższy, wolniejszy, ale cichszy i mnie pali.
W przyciwieństwie do Audi radzi sobie w terenie co autobild podkreślił w sesji zdjeciowej.
Jednak jest drozszy od Audi o 54.000zł (w Polsce) w Niemczech różnica jest trochę miejsza, ale smaochody te są tam tańsze, Mercedes np o 40tys zł.
Czy warto dopłącic ta kasę o którą Mercedes jest droższy od Audi? Moim zdnaiem to tak, bo jest bardziej terenowy co nie jest bez znaczenia, no i pozatym ma bardziej SUViasty wyglad od Audi, które pozostaje bardzo dobrym smaochdoem, ale nadal jest nieporporcjonalnym konkurentem bardziej dla X5 i MLa, XC90 oraz Discovery III itp


">A tak w sumie to wolałbym jednak ML-a " />

Zgadzam się, nie rozumiem po co mi te dodatkowe dwa miejsca z tyłu, w końcu to zajmuje nam tyle bagażnika, no i wcale tam wygodnie nie ejst, no oprócz dzieci, rozumeim, to w amerykańskim SUVach klasy Forda Expedition, który zabiera 8 osób na pokład, ale jest o 50cm dłuższy.
Rozumiem, ze to dodatkowy plus, ale jednka ja bym sie tym nie kierował, po co mi dodatkowe centymetry nadwozia utrudniajace parkowanie, jak o 20-30 cm miejsze SUV są tak samo praktyczne, przerost formy nad treściom, choć Mercedes przynajamniej w teren wjedzie
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=15103


Temat: Przeciętniak...
" />A mnie moi mili zastanawia jedno stwierdzenie, jak taki samochód jak frontera można nazwać SUV-em nie to , że mnie to boli, bo nie. Chodzi mi o definicje SUV-a i sam. terenowego, jakie są różnice. I nie piszczcie, że jestem fanatykiem tylko jest to dla mnie jak porównać krowę i dalmatyńczyka- oba zwierzaki są biało-czarne, cztery kończyny i dają mleko tylko w miniejszych ilościach i różne prędkości
Źródło: opelfrontera.pl/forum/viewtopic.php?t=3830


Temat: Subaru Forester

jaka jest różnica pomiędzy SUV-em a allroad?

IMO, jedno i drugie to nie jest precyzyjne okreslenie techniczne, a takie handlowo-marketingowe cuś, które należy traktować umownie. Przy czym SUV (ew. z dodatkiem "mały" lub "duzy") przyjął się jako okreslenie czegoś na kształt uterenowionego kombi, tzn. auta z napędem na cztery i nieco wyższym prześwitem, ale bez ramy, najczęściej z niezależnym zawieszeniem kół i bez prawdziwie terenowych gadżetów w układzie przeniesienia napędu. Allroad to natomiast specyficzne określenie, stosowane przez audi na jego modele SUV-ów; nie zdziwiłbym się, gdyby je zastrzegli, bo nie kojarzę aby inne marki to stosowały.


co to jest ta szpera?

Już miałem napisać, ale zostawię innym samczykom tę przyjemność, aby z okazji Dnia Faceta poinformować "małą, słabą kobietkę" o technicznych zawiłościach...

A serio - kuledzy, szpera stanowczo zasługuje na godne miejsce i odrębny wątek w Suparupedii. Do piór!
Źródło: forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=4966


Temat: x5 vs. toyota land cruiser
Hej Bono!
Oba auta są diametralnie różne, choć oba są luksusowe.
Drugą rzeczą, która je łączy to gabaryty, a poza tym:
Land Cruiser to rasowa terenówka, która da mnóstwo frajdy z jazdy off-road, a potrafi to robić niesamowicie.
X5 to SUV, czyli auto które wjedzie na polniak i na tym kończą się jego możliwości terenowe. Poza tym prowadzi się jak bmw-znakomicie i wg mnie wygląda bardzo ładnie(a Toyota też mi się podoba).
Oczywiście można kupić Toyotę i nie wjechać nią nigdy w teren,ale według mnie to marnacja dla tego świetnego auta.
Jeżeli członkowi Twojej rodziny zależy na przestronnym, luksusowym i wygodnym aucie z podwyższoną,masywną karoserią, to jak najbardziej bmw.
Jeśli jednak w grę wchodzi jazda w terenie i chodzi o zakup auta użytkowego, to Land Cruiser wydaje mi się lepszą opcją.

Pozdrawiam
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=57209